Tuesday, August 12, 2008

The Baby Princess ^^


Just tidied up some of my photo album ....and i gonna show u some picture ^^ hehehe....
It is about My Lovely Granny and I ^^
My Grandpa and Baby Me ...^^ At some kampung ...hahahahahaha...
This is My lovely grandma and I at UK ^^
When i was 1 year old .
Hmmm..I Look like an Apple XD

BB was playing with some bird...hahahaha...at UK ..

Family ^^ Is bb ....somewhere at UK

Is silly BB ^^ at Some Wax Figure Hall @ UK

Grandma and Little BB at London Bridge
Hehehehe...silly BB again ^^My Cousin and I ^^ BB at UK
BB ^^ Silly apple face...hahahaha...
BB again ^^ Silly Face..hahaha..
Huh??talking to BoyFriend??
My Grandma and I at Thailand ^^ Golden Triangel My aunt and I at Thailand ,Bangkok ..
My Grandma And I at KOREA ,when i was 14 ^^
HAHAHA..so small..all of us..My grandma ,My sis ,and I at VIETNAM ^^
GOSH!! IS me !! Hmm..I am sorry that can't show you my face...super silly la wei......
On the way to Halong Bay ,VIETNAM with my family ^^ hahaha

24 comments:

Akira 思胜 said...

Wow, u are so cute in the photos neh!!! Show us for the last photo, can?

@ng31a said...

Princess BB~!!! you're so cute no matter now or last time~!!! Love those chubby pictures of yours~!!! SO CUTE!!!! XD

pikakitty said...

awww bb look so cute :]


i like bb's pictures in uk :]


so cute :)

Kelly said...

Oh My God Princessbb ,
you look very cute in the picture,
chubby cutie face,a cute baby!

Barbie said...

Not Silly, Princess! You look so cute now and back then! <3 Love your blushing chubby face ^ ^ *Muack* Wanna kiss my princess!

Anonymous said...

HEy...yin yin i m jia hao...ur photo same wif u now also wat watloh...u sure noe wat i means wan...haha...

Brigida Ayson Schmidt said...

Oh Princess BB, you look so adorable when you were young! Sooo apple-licious!

BeverLy's Secret said...

Super cute and lovely :)

YinYin said...

Akira : hehehe..thx 4 ur compliment ^^ and the last photo..really can't make it ..too silly la ..hahaha

pika kitty : hey baby..thx 4 ur compliment^^when u gonna show me ur pic when u was a baby?

angela : hehe..thx princess...appreciate ur compliment ..but i really look like an apple..haha

Kelly : hehehe^^ i appreciate ur praise !!!!and ya...i look so chubby ..haha..an apple^^

Barbie : oh my princess wanna kiss me??shy shy...hehehe

anonymous Jia Hao : stupid fatty hao...never die before ar?????
at least i am cuter than u lo..hahaha

Brigida: hehehee...is it?i really look like a apple ...apple B.....sometimes my Bf call me
"APPLE B"

Beverly secret: hey sweety..thx 4 ur compliment ^^

lcfu said...

wow... you grown up in uk? how nice...

Carely_Babystar said...

super cute la babe!!!!
love u so much!!

Carely_Babystar said...

super cute la babe!!!!
love u so much!!

Anonymous said...

oh,what a rich baby ,

I never been to UK before =/

pikakitty said...

my pictures?

aiyooo :)

*shy shy*

heheheh

卡乔鸟 said...

walau挖小时候照片出来写


嗯,小时候都是可爱的

YinYin said...

ICFU : hello^^ hehee..i am not growing up at UK...just i was there when i was baby ^^ hahaha

Carely : hey baby...thx thx a lot^^ love u so much

anonymous : hahaha..rich baby??cute word ...hahaa...anyways thx 4 ur compliment...and i am not rich la..
^^

pikakitty : yayaya..u must be very cute^^

卡乔鸟 : hahaha..no la..just when i am tiding up my stuff ,i saw my old photo..so just want to share it with u all^^ haha...

JeromeFo令狐冲 said...

BBYin! You are cuteeeeeeeeeeeee!
I want to see more! *Ngek Ngek*

Jialin said...

cute cute..
nice nice..
more picture more picture..
teehee..
have a nice day!!!
wink~

Jonathan Nathan said...

I think you look more adorable when you were little... what happen la? LOL! Just kidding... its nice to go down memory lane sometimes. :-)

Naughty Girl said...

cute little yin~^^
take care owiz a

YinYin said...

JeromeFo : hehehehe..cute le ^^ hahahaha.....

Jialin : hahaha..thx thx ^^ i still got a lot...but very hard to recapture it...hahahah

Jonathan nathan :wei wei....why you comment sounds so sarcastic ar^^ haha...beat u !!! hehehehehhehe...

Naughty girl : hey qing ..thx 4 ur comment ^^

Svetlena said...

Cute baby gal^^ I can see that most little gal hv short hair cut when they were little, even me (^o^)

Jonathan Nathan said...

Where got? I wasn't being sarcastic! :P

YinYin said...

Sverlena:hahaha..yaya ^^ all in short hair..cute cute

JOnathan nathan : oh is it???hahahaha...is ok la..